van Schiphol Airport naar Villa Dalung - Reisverslag uit Dalung, Indonesië van Nouscha Donkervoort - WaarBenJij.nu van Schiphol Airport naar Villa Dalung - Reisverslag uit Dalung, Indonesië van Nouscha Donkervoort - WaarBenJij.nu

van Schiphol Airport naar Villa Dalung

Door: Nouscha

Blijf op de hoogte en volg Nouscha

04 Februari 2012 | Indonesië, Dalung

Hallo allemaal!

Buiten regent het met bakken uit de hemel en ik zit op mijn bedje in het resort: Eindelijk tijd voor een verslagje van de afgelopen uren. Na iedereen bij de douane dikke kussen te hebben gegeven liep ik langs de security met vol goede moed richting twee maanden zon, cultuur en een beetje school. Op het moment van incheken vond moeder natuur het een goed idee om een flinke lading sneeuw naar beneden te laten komen, waardoor (eenmaal bij de vertrekbaan) we een uur moesten wachten totdat de sneeuwstorm wat over was. De vlucht richting Kuala Lumpur was verder prima en ik werd meteen op de feiten gedrukt van het tijdsverschil. Als lunch kreeg ik een rijst met bief potje en avondeten was een gebakken ei met champignons. Niet echt ideaal dus maargoed, onder het genot van een aantal leuke films was het ook nog eens heel lekker!! Vanaf Kuala Lumpur was het nog maar 3uurtjes vliegen naar Bali dus dat ging heel snel.Bij de landing zag ik in de zee al verschillende mensen jestki'en, op een banaan zitten en parasailen. Goed vooruitzicht dus:) De landing zelf was nog wel spannend: het leek net alsof het vliegtuig in zee wilde landen, maar toen we eenmaal aan land kwamen moest er ook weer snel afgeremd worden anders lagen we er aan de andere kant alweer af haha! Eenmaal aangekomen op Bali Airport duurde het een eeuwigheid om door de douane te komen. Ik had een dikke joggingbroek, lang zwart shirt, dik vest en sneakers aan, wat met 27 graden toch echt een beetje heet was tijdens dat wachten.. In de arrivinghal stonden, zoals mama al had voorspeld:), 50 balineesjes met bordjes met namen erop. Uiteindelijk kon ik mijn balineesje makkelijk vinden met chaffeur. De heenreis naar het hotel kort samengevat zag er zo uit: Honden lopend over de autoweg, hoop getoeter en nog meer brommers, buddhas in overloed langs weg etc etc.. ik heb ongeveer 1,5 uur in de taxi gezeten en me ogen uit gekeken!! Villa dalung is een prima plek om te verblijven. De mensen zijn super vriendelijk, groot zwembad in een grote tuin, twee lounges en best wel klein/knus.
Vanavond bij de buren in het hotel eten en daarna, omdat het zaterdag is en omdat het gewoon kan, even een klein drankje nuttigen. (mooi snel geregeld he;)) Op mijn bucketlist van Bali staat nog een hele hoop, dus ik houd jullie op de hoogte
dikke kus en veel liefs

  • 04 Februari 2012 - 16:10

    Brecht :

    Klinkt goed, drink een lekker rosetje ;)

  • 04 Februari 2012 - 16:18

    Nienke:

    Lekker Nous!! Ik hou je in de gaten! Oh, en als je een smsje hebt gehad gister van een vreemd nummer.. dat ben ik met het Zweedse nummer ;) Veel plezier vanavond! xx

  • 05 Februari 2012 - 11:35

    Lisanne:

    Klinkt goed!:D
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Dalung

Nouscha

Actief sinds 01 Okt. 2008
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 9675

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 15 April 2012

Bali 2012

28 September 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: